Azië her I come!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kim Groenestein - WaarBenJij.nu Azië her I come!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kim Groenestein - WaarBenJij.nu

Azië her I come!!!

Door: kimgroenestein

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 April 2011 | Australië, Cairns

Dag lieve mensen,

Even gauw een update! Ik heb geprobeerd om werk hier te zoeken. Helaas is dit niet gelukt. Als ik hier een paar weken zou blijven zou ik misschien wel wat kunnen krijgen maar dat is het me niet waard. Daarom heb ik besloten om nu al naar Azië te gaan.
Het reizen word wel zeer low budget maar Azië is goedkoper dan Australië en daarom langer uit te houden. Ik hoop dat mijn vlucht aankomend weekend gepland kan worden maar of dat ook daadwerkelijk lukt moet ik nog even afwachten. Dit houdt in dat ik op mijn verjaardag(22 april) niet meer in Cairns ben.
Mochten jullie al wat gestuurd hebben naar het adres dat ik opgegeven heb. Laat dat dan even weten zodat ik met de receptie kan regelen dat het naar mijn huis gestuurd word. Sorry, maar zoals ik eerder al eens gezegd heb:
Elk moment is mogelijk om te veranderen. Op dit moment ga ik 4 maanden naar Azië(mocht het lukken met het geld dat ik nog over heb).
Door dat ik nu extra tijd heb wil ik proberen om naar Laos, Cambodia en Vietnam te gaan. Maar als ik iets weet is dat ook dat weer kan veranderen. Op dit moment heb ik onwijs zin om een nieuwe cultuur te ontdekken.
En natuurlijk zal ik jullie in mijn avonturen mee laten genieten.
Eerste stop Indonesië waar ik Lombok en Bali ga bezoeken.
Bedankt voor de berichtjes, blijf schrijven!!!

Heel veel liefs en een dikke kus!
Kim

  • 12 April 2011 - 05:10

    Eveline:

    Heey Kim,

    Veel plezier in Azie!! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
    Hier alles nog steeds prima! We gaan binnenkort met z'n allen weer een buitenrit maken op de Fjorden. Heb ik weer zin in. Paar weekenden terug heb ik met Gieneke en Marianne een buitenrit gemaakt van 3 uur. We hebben een vos gezien, was erg leuk! Nou meer heb ik ff niet te melden, ga nu ontbijten met de kids...

    Groetjes uit het (vandaag) regenachtige Holland,
    Eveline

  • 12 April 2011 - 05:12

    Femke Tilma:

    Hee Kim!
    Gaaf dat je al eerder naar Azië gaat! Een beetje verandering is zo slecht nog niet:P
    Veel plezier!

  • 12 April 2011 - 06:38

    Gieneke :

    Hoi Kim,

    Leuk dat je al naar Azie gaat, het is daar echt veel en veel goedkoper!
    En zeker inderdaad weer een andere cultuur.
    Als je nog tips wil hebben ?? Laos is in ieder geval erg mooi en relaxed!
    Hier gaat alles zijn gangetje, een beetje naar andere huizen aan het kijken en voor de rest weinig spannends.

    Geniet ervan!

    Groetjes Gieneke

  • 12 April 2011 - 18:44

    Roland:


    Jho daar

    Ik zie de foto's van jou al voor me : Kim op de rug van een olifant,kim naast een tijger (leven volgens mij alleen nog op Sumatra) kim die een Python zoent enz enz.
    Ik hoop dat je het in Azie net zo naar je zin hebt als in kangoeroe en kiwi land (waar je helaas geen kiwi gezien hebt).
    De kaart voor je verjaardag zou ik gister gaan posten toen ik van je mams (lekker oudbollig woord he) hoorde dat je al naar Azie zou gaan.
    Nou heb ik dus vanmorgen de postzegel er af staan stomen (zuinige nederlander) en gooi de kaart wel bij je ouders door de deur de 22e moeten ze hem maar even aan je laten zien als je die dag soms gaat skypen :-)

    O.ja ik heb een fonds in het leven geroepen "help kim Azie door" maar het heeft tot nog toe slechts 1 euro (daar betalen we mee hier in Nederland,mocht je dat soms al vergeten zijn :-) ) opgeleverd.
    Zodra het bedrag tegen de honderden euries aan loopt laat ik het je even weten en maak het naar je over....

    Groet uit een fris (10 grd) Hoogland

  • 12 April 2011 - 20:43

    Eline:

    He Kim,
    Stinkend op de bank na een leuke paardrijles even een berichtje voor jou.
    Balen man, ik kon niet mee met de buitenrit en ook niet met de fjorden. Moest werken...
    Ook de volgende geplane rit moet ik werken... Geniet dus maar lekker van deze heerlijke vakantie en veel plezier in Laos!

    Eline

  • 13 April 2011 - 20:01

    Henk:

    Hoi Kim: zo vrij als een vogeltje, heerlijk!

  • 13 April 2011 - 20:05

    Tolinda&Joost:

    Azie, het land van de reizende zon toch? Of in dit geval de reizende Kim. Leuk dat je het nog steeds zo naar de zin hebt. Heerlijk eten in Azie, als je tenminste van rijst houdt. Een hollands aardappeltje zal je er wel niet vinden. Hoe staat met het MIster Mac D. Het blijft angstvallig stil. Lees veel verhalen over de heren maar geen Mac-jes erbij. Maar goed, je hebt nog een aantal maanden om te zoeken. Dikke kus vanuit het Hooglanderveense. Groeten Tolinda&Joost.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Welkom op mijn site, leuk dat je even een kijkje komt nemen. Of je nou een eenmalige bezoeker bent of mijn reis volgt ik vind het altijd leuk als je een berichtje achter laat! Liefs!

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 26447

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 11 Juli 2011

Mijn eerste reis

28 Maart 2017 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

Landen bezocht: